HTML

ChPh

Minden ami történik -- Autók - számítástechnika - emberek - politika - gondolatok - tanácsadás vállalkozásoknak

Friss topikok

Csak úgy...

2009.03.26. 12:16 :: ChPh

Hjah, csak úgy. Már egy jó ideje nem került ki semmi, és ez most sem változik. Azért csak úgy írok valamit, bár lehet semmi sem lesz belőle. Mármint mondanivalója. Maximum nekem. Szóval a semmiről pár sort. ZH időszakom volt, ezért nem volt időm idejutni, aztán gondoltam írok megint vmi kis szösszenetet, novellát, egyperceset, de elvetettem.

Elvetettem, mert alig kaptam visszajelzést, olvasták, olvasták, de írni, pah, azt meg minek. Bár az írónak az a jó, ha olvassák és nem kritizálják :D De azért néha nem árt :D Aztán gondoltam írok valami autós témát azt még többen olvassák. De ki akar veszekedést az oldlán? Vagy legalább is nincs kedvem az önjelölt hozzáértőkkel vitázni...

Szóval most írok a nagy fene semmiről, igyekszem kitalálni valami jót, egyelőre élvezem a tavasz kezdetét, sokat olvasok, és próbálok jó témát találni, addig is olvasgasson mindenki a meglévőket, vagy dobjon fel egy jó témát, mert miért ne?

Aztán volt még valami, így utólagosan, gondoltam kivesézem a filmbéli férfi és nő kapcsolatát (bármelyik film, mielőtt kérdeznek, sztereotípiákra építve), de abból sem lett semmi :D

komment
comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása